Niš, treći najveći grad po veličini u Srbiji, prepoznatljiv je po karakterističnom dijalektu, izuzetnim specijalitetima i brojnim znamenitostima. Zato su Bilbordi u Nišu moćno sredstvo za preduzeća da promovišu svoje proizvode i usluge publici koja je njihova ciljna grupa. Uz pravilnu strategiju i izvršenje, oglašavanje na bilbordu stvara značajnu svest o brendu i rezultira u povećanju prodaje.

Kako do najboljeg oglašavanja preko bilborda u Nišu?

Da biste efikasno koristili oglašavanje na bilbordima, važno je da sledite neke najbolje primere iz prakse kako biste osigurali da vaša poruka bude isporučena na najupečatljiviji mogući način.

Jednostavnost bilborda na prvom mestu

Najefikasniji bilbord oglasi su oni koji brzo i jednostavno ispričaju svoju priču. Prolaznici imaju samo nekoliko sekundi da uoče vašu poruku, pa je važno da bude jasna i laka za razumevanje. Koristite kratke, jednostavne fraze i velike, lako čitljive fontove da biste bili sigurni da je vaša poruka čitljiva iz daljine. Usredsredite se na jednu poruku ili poziv na akciju da biste olakšali vašoj ciljnoj grupi da se sete i reaguju na njih.

Prava lokacija bilborda

Lokacija bilborda može igrati glavnu ulogu u određivanju koliko će reklama biti uspešna i može napraviti ogromnu razliku između uspeha i neuspeha. Sa pravom lokacijom možete imati prednost u odnosu na konkurente koji možda nisu uzeli u obzir ovaj aspekt. Naš tim će vašu bilbord reklamu oglašavati u oblastma gde se vaša ciljna grupa nalazi.

Slike visokog kvaliteta na bilbordima

Slike koje koristite na bilbordu treba da budu visokog kvaliteta i da privlače pažnju.

Izbegavajte korišćenje slika niske rezolucije koje iz daljine mogu izgledati pikselizirano ili zamućeno.
Koristite boje visokog kontrasta da bi se vaša slika istakla i privukla pažnju gledaoca. Ako koristite fotografiju, uverite se da je jasna i u fokusu. Razmislite o korišćenju smelog grafičkog dizajna kako biste svoju poruku učinili još nezaboravnijom.

Neka bude relevantno

Vaš bilbord oglas treba da bude relevantan za vašu ciljnu publiku. Uzmite u obzir trenutne događaje ili trendove koji su relevantni za vaš proizvod ili uslugu i koristite ih da kreirate poruku koja će odjeknuti vašoj publici. Koristite humor, ironiju ili društveni komentar da biste kreirali poruku koja je i nezaboravna i privlačna.

Izmerite svoje rezultate

Kako da merite rezultate? Savetujemo vam da koristite jedinstveni poziv na akciju, kao što je specijalna ponuda ili promotivni kod, da biste pratili broj odgovora na vaš oglas. Koristite ove podatke da biste prilagodili ideju za buduće kampanje i ponovo osigurali rast.

Budite dosledni

Doslednost je ključna kada je u pitanju podizanje svesti o brendu. Koristite dosledno brendiranje, slike i poruke na svim svojim kanalima oglašavanja, uključujući bilborde. Ovo će vam pomoći da izgradite prepoznatljivost i poverenje kod vaše publike i učinite vaš brend nezaboravnijim.

Unajmite profesionalca

Naš tim stručnjaka zna gde se kreće vaš idealni kupac, i po tome krojimo ponudu za vas kako bi osigurali najbolje rezultate vaše kampanje.

Naša misija je da napravimo pozitivnu promenu u životima ljudi i firmi sa kojima dolazimo u kontakt davajući im veću vrednost nego što su oni uložili u nas. Usmereni smo da povećamo, uštedimo, unapredimo, rešimo.

U zaključku, oglašavanje na bilbordima može biti moćno sredstvo za preduzeća za stvaranje svesti o brendu i povećanje prodaje. Prateći ove najbolje prakse, možete osigurati da vaša poruka bude isporučena na najupečatljiviji mogući način kao i da bude prikazana vašoj publici do koje želite da dođete. Neka bude jednostavno, koristite slike visokog kvaliteta, održavajte ih relevantnim, merite rezultate, koristite digitalne bilborde, budite dosledni i razmislite o angažovanju profesionalca iz Lava Adsa. Uz pravilnu strategiju i izvođenje, vaša reklamna kampanja na bilbordu će biti ogroman uspeh.

Kada ste u Lavi, znate da ste u sigurnim rukama i da ćemo zajedničkim snagama ispuniti sve ciljeve koje smo odredili.

Zakažite besplatne konsultacije kako bi odredili ciljeve i počeli da ih realizujemo.