Outdoor Marketing
Outdoor marketing je raznovrsna i efikasna opcija. Bilbord oglašavanje nudi visok povraćaj ulaganja, dostižući hiljade ljudi svakog dana i ostavljajući trajan uticaj. Sa dostupnošću 24/7 i mogućnošću ciljanja na određene lokacije i demografiju, oglašavanje na bilbordima je savršen izbor za svako preduzeće koje želi da ostvari veliki uticaj.
Uspešni bilbordi vode gledaoce kroz priču - čak i ako je to priča samo pogled preko volana u trajanju od četiri sekunde. Većina dizajna bilborda svoju svrhu priča sa slikama i možda nekim tekstom. U stvari, većina vozača prestaje da čita nakon nekoliko reči. Koristite svoj bilbord da biste preneli suštinu ideje ili kampanje umesto da je opisujete tekstom.
Pored toga što vaš bilbord treba da ispriča priču, treba da podeli poziv na akciju na način koji je zanimljiv i nezaboravan. Bez obzira da li se pozivate na humor, ljutnju, empatiju ili pamet, koristite emocionalne marketinške taktike u dizajnu bilborda kako biste ga učinili nezaboravnim.
Bilbordi mogu izgledati kao jednostavan koncept. No, postoji mnogo zanimljivih činjenica o bilbordima koje mnogi ljudi ne znaju. Od njihove istorije do njihovog dizajna i uticaja na kulturu, evo nekoliko zabavnih činjenica o bilbordima:
- Najveći bilbord na svetu nalazi se u Španiji.
Većina bi pomislila da će SAD imati najveće bilborde, ali u Madridu postoji bilbord koji se prostire na skoro 5300 kvadratnih metara!
Ovo je otprilike veličine fudbalskog terena i teži otprilike isto kao slon. Upisan je u Ginisovu knjigu rekorda kao najveći bilbord na svetu.
- Neki bilbordi se vide iz svemira.
Sjaj bilborda u centru Njujorka, a posebno oko Tajms skvera, može se videti na fotografijama snimljenim iz svemira tokom svemirske misije 2013. godine.
- Bilbordi se sada mogu mirisati.
Ako idete negde i pored bilborda koji miriše na sveže mlevenu kafu ili pljeskavicu, veća je verovatnoća da ćete razviti potrebu za šoljicom kafe ili naručiti hranu. U 2010. godini, prodavnica u Severnoj Karolini napravila je bilbord koji je nosio miris bifteka sa roštilja!
Međutim, prilično je skupo za upravljanje, ali bilbordi za reklamiranje mirisa se i dalje razvijaju.
- Najskuplji bilbord košta dva i po miliona dolara.
Google je u Njujorku platio ovaj ogroman iznos za iznajmljivanje ovog dobro lociranog bilborda. Toliko je skupo zbog lokacije i saobraćaja – oko 9 miliona ljudi će videti ovaj bilbord svakog meseca!
Sa našim timom sve rešavate na jednom mestu. Tako štedite vreme, energiju, koristite naše znanje i iskustvo.
Kada ste u Lavi, znate da ste u sigurnim rukama i da ćemo zajedničkim snagama ispuniti sve ciljeve koje smo odredili. Zakažite besplatne konsultacije sa našim vrhunskim marketing strategom koji će vam reći sve tajne uspešne kampanje.