U prestonici Srbije, sa preko 2 miliona stanovnika vaša postavljena poruka na bilbordu će biti u velikom broju viđena. Bilbordi u Beogradu su izuzetno moćni alat oglašavanja koji ne treba da se propusti!

Kako do uspešne bilbord kampanje u Beogradu?

Kada je reč o outdoor ogalašavanju, najbitnije je da se vaše reklame nalaze tamo gde je vaša ciljna grupa. U svakoj od sedamnaest opština u Beogradu možete da iznajmite bilbord koji je ključan za vašu ciljnu grupu.

Želimo da podelimo jednu priču sa vama koliko jedna outdoor kampanja može da promeni život jedne osobe.

Ovo je priča kako je Travis Fimmel-u, australijskom glumcu, koji je najpoznatiji po ulozi Ragnara u popularnoj TV seriji Vikinzi, promenjen život iz korena zbog jedne outdoor kampanje.

Sve je počelo početkom 2000-ih kada su ga primetili talent menadžeri iz Kelvin Klajna u teretani u Melburnu, što je rezultiralo u sklapanju velikog ugovora sa Kelvinom Klajnom koji ga je pretvorio u zvezdu.

Travis je 2002. godine potpisao milionski ugovor sa gore pomenutom modnom kućom. U kampanji je Fimel bio obučen samo u donji veš, a bilbordi koji su bili prošarani Los Anđelesom izazvali su pometnju. Ljudi nisu mogli da prestanu da pričaju o njemu, a kružile su glasine da su njegovi bilbordi pravili saobraćajne gužve.

Njegov upečatljiv izgled i isklesana građa učinili su ga hitom i brzo je postao poznat. Posle nekog vremena, njegova popularnost je samo nastavila da raste. Put Travisa Fimela od seoskog dečaka do modela Kalvina Klajna te do uspešnog glumca je rezultat koliko je bilbord advertising snažan alat za reklamiranje.

Iz priče možete da zaključite koliko outdoor oglašavanje ostaje važan aspekt modernih reklamnih kampanja u 21. veku, i to sa dobrim razlogom. Oglasi na otvorenom imaju moć da dosegnu do vaše ciljne grupe. Postavljanjem oglasa u oblastima sa velikim prometom, imate priliku da komunicirate sa potrošačima na način koji deluje prirodno, nalik Travisovoj Kelvin Klajn kampanji.

Brendovi i trendovi na bilbordima u Beogradu

Dokazano je da je outdoor oglašavanje odličan način za podizanje svesti o brendu i povećanje prepoznatljivosti brenda. Uz odvažne vizuelne elemente i nezaboravne poruke, spoljni oglasi mogu ostaviti trajan utisak na gledaoce, čineći da se prolaznici sećaju i prepoznaju brend u budućnosti.

Sve u svemu, outdoor oglašavanje je ključni deo svake sveobuhvatne reklamne kampanje. Sa svojom sposobnošću da dosegne ciljnu publiku, izgradi prepoznatljivost brenda i prilagodi se novoj tehnologiji, to je odlično sredstvo za svakoga ko želi da ostavi trajan utisak.

Naši upečatljivi, privlačni bilbordi su strateški postavljeni u oblastima celog Beograda gde će maksimizirali vašu izloženost i stići do željene publike.
Radićemo sa vama na kreiranju vizuelno zadivljujućeg oglasa koji prenosi vašu poruku na moćan i nezaboravan način.

Lava Ads bilbordi u Beogradu

U Lava Ads-u verujemo da se uspešno partnerstvo gradi na zajedničkim vrednostima. Kada radimo sa klijentima koji dele naše osnovne vrednosti, naša saradnja je produktivnija, prijatnija i sigurno je da će dovesti do dugoročnog uspeha i partnerstva.

Zašto verujemo da je usklađivanje naših osnovnih vrednosti od suštinskog značaja za uspešno partnerstvo:

  1. Zajednička svrha: Kada delimo osnovne vrednosti sa našim klijentima, to znači da imamo zajedničku svrhu. Svi radimo ka istom cilju, što olakšava efikasnu saradnju i postizanje naših ciljeva.
  2. Jasna komunikacija: Kada delimo osnovne vrednosti sa našim klijentima efikasnije komuniciramo. Razumemo motivaciju i prioritete jedni drugih, što olakšava zajednički rad i rešavanje bilo kakvih problema koji se mogu pojaviti.
  3. Poverenje: Kada delimo osnovne vrednosti sa našim klijentima, gradimo poverenje. Znamo da radimo ka istim ciljevima i možemo se osloniti jedni na druge da uradimo ono što kažemo da ćemo uraditi. Ovo poverenje je neophodno za naša partnerstva.
  4. Poštovanje: Razumemo različite perspektive i cenimo doprinose jedni drugih. Ovo dovodi do pozitivnijeg i produktivnijeg radnog odnosa.
  5. Usklađenost: Usklađeni smo u našem pristupu poslovanja. Dajemo prioritet istim stvarima, bilo da je u pitanju društvena odgovornost, inovacije ili bilo šta drugo što odredimo. Ovo usklađivanje olakšava zajednički rad i postizanje naših zajedničkih ciljeva.

U Lava Ads, naš tim stručnjaka vas savetuje kroz ceo proces, gde da zakupite bilbord, koliko bilborda, gde je vaša ciljna grupa, kreiramo i dizajniramo zajedno sa vama.

Zakažite besplatne konsultacije sa našim stručnjacima i zakoračite u svet outdoor oglašavanja.

Viber Ikonica
× Dina Čamdžić

Dina Čamdžić

Ja sam tu da tvoja kampanja bude uspešna

Ćao, Dina ovde, pitaj šta god te zanima