Indoor oglašavanje: Doprite do svoje ciljne publike u jedinstvenim prostorima.

Oglašavanje u zatvorenom prostoru nudi brendovima mogućnost da se povežu sa svojom ciljnom publikom u različitim okruženjima. Od liftova i tržnih centara, preko aerodroma i taksi vozila, sve do hotela, ovi prostori pružaju publiku ovim prostorima, kao i jedinstvene načine za privlačenje pažnje.

Prednosti indoor reklama

Prilikom kreiranja indoor oglašavanja, treba imati na umu nekoliko stvari. Važno je da poruka bude jednostavna i lako razumljiva, pošto su prostori za oglašavanje u zatvorenom prostoru često ograničeni po veličini. Brendovi treba da se fokusiraju na jednu ključnu poruku i koriste jasan, koncizan jezik da je prenesu.

Lift reklame

Oglašavanje u liftovima, takođe poznato kao reklama za lift, je veoma efikasan način da se dođe do ljudi u pokretu. Ovi oglasi se postavljaju unutar lifta i obično se prikazuju na zidovima ili vratima. Ova vrsta oglašavanja nudi visoko ciljani pristup, jer brendovi mogu postaviti svoje oglase u zgrade u kojima će se definitivno naći njihova ciljna publika, kao što su poslovne zgrade ili stambeni kompleksi. U zgradu dnevno uđe tri puta više ljudi nego što je stanara.

Prednosti oglašavanja u liftu uključuju privlačnu publiku koja nema ništa drugo osim da gleda oglas, visoku vidljivost zbog toga što se oglas nalazi unutar lifta i isplativost u poređenju sa drugim oblicima oglašavanja. To ga čini odličnom opcijom za preduzeća koja žele da stvore svest o brendu i privuku pažnju.

Oglašavanje u tržnim centrima

Tržni centri nude brendovima mogućnost da dosegnu do potencijalnih kupaca. Sa hiljadama ljudi koji svakodnevno prolaze kroz njih, tržni centri pružaju savršenu publiku. Brendovi mogu da postavljaju reklame na zidove, podove, pa čak i na pokretne stepenice kako bi stvorili privlačne reklame koje zaokupljuju pažnju.

Prednosti oglašavanja u tržnim centrima uključuju publiku koja razmišlja o kupovini, koji se smatraju potencijalnim kupcima. Ovo ga čini odličnom opcijom za preduzeća koja žele da promovišu svoje proizvode ili usluge na veoma vidljiv način.

Oglašavanje na aerodromu

Aerodromi nude brendovima priliku da dopru do raznolike publike ljudi iz celog sveta. Sa dugim vremenima čekanja i obimnog pešačkog saobraćaja, aerodromi pružaju publiku koja je potrošački nastrojena, bilo da se vraća sa odmora ili dolazi sa poslovnog puta. Brendovi mogu da postavljaju reklame na zidove, digitalne ekrane, pa čak i na kolica za prtljag kako bi napravili nezaboravna kreativna rešenja koja se ističu.

Poruka na indoor reklamama treba bude jednostavna i lako razumljiva, pošto su prostori za oglašavanje u zatvorenom prostoru često ograničeni po veličini.

Oglašavanje u taksi vozilima

Taksi oglašavanje pruža brendovima priliku da dođu do ljudi u pokretu. Postavljanjem reklama na unutrašnjost ili spoljašnjost taksi vozila, brendovi mogu da naprave veoma vidljive displeje koje vide ljudi širom grada. Ovo čini oglašavanje taksija odličnom opcijom za preduzeća koja žele da dosegnu publiku koja je u određenom gradu.

Oglašavanje u hotelima

Hoteli pružaju brendovima priliku da dopru do raznolike publike ljudi iz celog sveta. Sa gostima koji prolaze svaki dan, u hotelima se nalazi publika koja je često u dobrom raspoloženju zbog odmora. Brendovi mogu da postavljaju oglase u hotelskim lobijima, liftovima, pa čak i u sobama za goste kako bi stvorili nezaboravna kreativna rešenja koja privlače pažnju.

Celokupna ponuda

Lift reklame u Novom Sadu i Beogradu

Portfolio

Pregledajte spisak naših dosadašnjih klijenata.

Galerija kampanja

Pogledajte šta smo do sada radili.

Zakažite konsultacije

ako mislite da u vaš biznis vredi verovati.